Seizoen 2021

De dooi zet in! We hebben de openingstijden aangepast en zijn vandaag open gebleven voor onze leden. We blijven open voor de leden tot 16.30 uur of zolang het ijs het toelaat. Veel schaatsplezier nog!

14-02-2021

13-02-2021

Update 11-02-2021

Het ijs is op de meeste plekken bijna 8 cm, behalve waar we het ijs op moeten. Dus willen we nog een nachtje wachten. Daarom gaan we, zoals het nu lijkt, morgenmiddag open alleen voor leden. Dit omdat we onze leden de kans willen geven om te schaatsen. Door de coronamaatregelen kunnen we niet onbeperkt mensen toelaten.

Verder zullen er tijdsblokken komen. Morgen om 10.00 volgt er meer info.

Update 09-02-2021

Gisteravond hebben we als bestuur overleg gehad om te kijken hoelang het nog zal duren voordat we open zouden kunnen. Door de sneeuwval is het water nog niet bevroren en is het een soort papje. Dit duurt langer voor het bevriest. Dus zal het nog wel even duren voordat we erop kunnen. Volgens de vooruitzichten hebben we ook nog wel even tijd.

Daarnaast hebben ook wij te maken met de coronaregels. We zullen voordat we open kunnen dit kenbaar maken op Facebook en onze website. Dat het anders wordt dan normaal is wel zeker.

Houd onze sites in de gaten, we zullen u op de hoogte houden.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seizoen 2020

05-11-2020

De aangekondigde documenten zijn op deze pagina te vinden. Of klik op documenten.

28-10-2020

VANWEGE DE CORONAMAATREGELEN DIT JAAR GEEN LEDENVERGADERING!
Als bestuur willen we u toch informeren en uw "stem" horen. Vanaf 5 november staat er op deze website informatie over de agendapunten die vermeld staan op de flyer die per post verspreid is. Tevens wordt vermeld hoe u kunt reageren op een agenda punt.

Seizoen 2018

03-03-2018

het was vandaag weer een prachtige dag op de ijsbaan!

Jammer genoeg wordt het morgen dooi; de ijsbaan zal dan ook niet open zijn....

Bedankt voor de twee gezellige dagen!

02-03-2018

het is gelukt; na een spannende tijd van afwachten en sneeuw ruimen gaat de ijsbaan open! We hebben een prachtig gladde ijsvloer en hopen dat deze sterk genoeg is voor veel schaatsplezier!

Seizoen 2017

boven links
26-01-2017
Bedankt voor een leuk en druk ijsseizoen.

boven links
Situatie 24-01-2017